Operátor Call centra (s polštinou)

zpět na Kariéru

Hledáme nového kolegu na pozici Operátor, který bude členem týmu Call centra.

Náplní práce Operátora je především emailová a telefonická komunikace s uživateli konkrétního produktu a předávání hlášených incidentů pověřeným osobám k řešení.

Uživatelé produktu mohou být české nebo polské národnosti, proto požadujeme znalost polštiny slovem i písmem.

Pracovníci Call centra pracují na směny v době od 8-18 hod. (1. směna od 7:00 do 15:30 hod, 2. směna od 9:30 do 18 hod).

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání,
  • znalost polského jazyka slovem i písmem,
  • všeobecné znalosti v oboru IT,
  • dobrá znalost MS Office,
  • schopnost vytvářet dokumentaci,
  • psychická odolnost, komunikativnost,
  • pozitivní přístup, pečlivost, týmového ducha.

Co můžeme nabídnout:

  • 5 týdnů dovolené, relaxační centrum, vzdělávání, Homeoffice či dva druhy stravenek

Více se dočtete na https://www.tescosw.cz/kariera/

Společnost TESCO SW a.s. je jedna z nejvýznamnějších firem působících v oblasti informačních technologií v České republice se sídlem v Olomouci. Vyvíjí a dodává širokou paletu softwarových řešení pro nejrůznější oblasti a řadu zákazníků v rámci dílčích projektů. Více o firmě a našich produktech se dočtete na našich stránkách  https://www.tescosw.cz/

_______________________________________________________________________________

Monika Šnajdarová, personální referentka, tel.: 587 333 555, e-mail: vyberoverizeni@tescosw.cz
TESCO SW a.s., tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc