FaMa+ ITSM

zpět na Úvod

FaMa+ ITSM (ServiceDesk) je komplexní modulární řešení, které pokrývá celý životní cyklus různých typů požadavků od vzniku požadavku, přes jeho klasifikace a zpracování, souvislost požadavků různých procesů v modulech, řešení požadavků formou úkolů, případně až po generování objednávek a likvidaci faktur.

Jedná se o klíčový stavební prvek ITSM, sloužící pro automatizaci, správu a zajištění normativního souladu IT procesů.

Řešení pro správu požadavků, událostí či problémů FaMa+ ITSM (ServiceDesk) vychází z mezinárodně uznávané knihovny standardů ITIL V3 (IT Infrastructure Library) pro správu IT služeb. Knihovna standardů ITIL V3 je nejúspěšnějším a nejpoužívanějším přístupem pro řízení IT služeb (ITSM) a představuje tzv. „best practices“ (nejlepší zkušenosti z praxe) v IT oboru.

 

Přínosy řešení

  • Dynamické řešení pro správu služeb z pohledu byznys a souvisejících procesů.
  • Komplexní pokrytí správy IT i non-IT služeb.
  • Modularita systému (řešení je možné implementovat jako celek nebo jen v rozsahu konkrétních modulů).
  • Schopnost přizpůsobení systému měnícím se byznys potřebám.
  • Systém vycházející z mezinárodně uznávané knihovny standardů ITIL V3.

Technologie

Architektura software FaMa+ ITSM (ServiceDesk) je navržena jako třívrstvá, kdy jednotlivé vrstvy jsou vzájemně integrovány do funkčního celku:

  • prezentační vrstva: MS SilverLight
  • datová vrstva: Oracle či MS SQL Server
  • aplikační vrstva: MS.NET

Referenční projekty

  • Krajský úřad Olomouckého kraje
  • Statutární město Přerov
  • Fakultní nemocnice Královské Vinohrady
  • Česká národní banka
  • Centrum pro regionální rozvoj ČR
  • Úřad pro ochranu osobních údajů

Přiložené dokumenty

Soubor typu pdfFaMa+ ITSM - produktový materiál(2,1 MB)stáhnout
Soubor typu pdfFaMa+ ITSM - modul Evidence certifikátů - produktový materiál(1,8 MB)stáhnout
Soubor typu pdfVšeobecné licenční podmínky TESCO SW a.s.(303,1 kB)stáhnout
Soubor typu pdfVšeobecné obchodní podmínky TESCO SW a.s.(299,1 kB)stáhnout