14. 8. 2018 - RRTV: Pořad TV Barrandov o TESCO SW byl předpojatý

zpět na Novinky
RRTV: Pořad TV Barrandov o TESCO SW byl předpojatý

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) na svém zasedání v úterý 14. srpna došla k závěru, že dva prosincové pořady Kauzy Jaromíra Soukupa (6. a 13. 12. 2017) o tzv. SMS zprávách od policie do firmy TESCO SW byly neobjektivní a jednostranné.

„Pořad prezentoval jasný, předem stanovený postoj a jako takový jej lze považovat za předpojatý a snažící se ovlivnit postoje diváka ve prospěch záměrů tvůrců. Neposkytl tedy objektivní a vyvážené informace,“ stojí v publikovaných závěrech RRTV. TV Barrandov dostala týden k nápravě.

„Jaromír Soukup, generální ředitel TV Barrandov, v roli moderátora nepokrytě lhal. Říkal věci, které byly mnohokrát vysvětleny jak v médiích, tak v tiskových prohlášeních GIBS, Nejvyššího státního zastupitelství nebo parlamentní vyšetřovací komise,“ uvedl mluvčí TESCO SW Tomáš Jelínek. Podle jeho názoru by se měla TV Barrandov veřejně omluvit, protože vážně poškodila reputaci firmy a zaměstnanců.

rrtv2.jpg