
Portál pacienta
Informační systém představující nový komunikační kanál mezi zdravotnickým zařízením (nebo státní institucí) a pacientem nebo blízkými pro komplexní řešení jejich životních situací.
Hlavní přínosy
Portálové řešení nabízí přístup k řešení komunikace a požadavků vůči zdravotnickému zařízení z jednoho online prostředí. Slouží pacientům a oprávněným osobám (rodinným příslušníkům), kterým poskytuje náhled na osobní zdravotnickou dokumentaci, objednávání na vyšetření, vyplňování formulářů, zasílání upozornění apod.
Úspora času
Přehlednost
Uživatelská nástěnka
Snadná komunikace
Integrace
Bezpečnost
Jednoduchost
Manažerské výstupy
Branding
Klíčové funkce
Veřejná část
Soukromá zóna
Backend zóna
Ezdra
Moderní mobilní aplikace sloužící pacientům jako alternativní komunikační kanál pro snadný, rychlý a bezpečný přístup k jeho zdravotnickým záznamům. Pacient se v pár krocích může objednat k lékaři nebo se podívat na své již naplánované úkoly. Díky aktualitám bude mít pacient vždy přehled, co se děje v jeho zdravotnických zařízeních.