Portál příspěvkových organizací
Komplexní řešení pro řízení a komunikaci mezi zřizovatelem a jeho příspěvkovými organizacemi.
Co není měřitelné
není řiditelné
Hlavní přínosy
Portál příspěvkových organizací je nástroj pro správu a sběr informací z příspěvkových organizací, evidenci a správu záznamů a efektivní obousměrnou komunikaci mezi úřadem jako zřizovatelem a jednotlivými příspěvkovými organizacemi. Nastavuje proces oboustranné komunikace mezi zřizovatelem a příspěvkovými organizacemi a mimo jiné nabízí tyto klíčové vlastnosti:
Centralizace
Jednotný přístup
Správa a řízení dat
Bezpečnost
Notifikace
Auditní stopa
Klíčové agendy
Kromě základního principu zefektivnění komunikace portál obsahuje plnohodnotné agendy pro nejčastější oblasti, které příspěvková organizace vůči zřizovateli nebo legislativě musí vést. Jedná se zejména o:
Informační portál
- Sdělování novinek
- Publikace dokumentů, příruček,…
- Notifikace
Evidence smluv a dokumentů
- Řešení pro evidenci smluv a dokumentů včetně zveřejnění smluv do Registru smluv
- Komplexní pohled na všechny či vybrané dokumenty dle uživatelské hierarchické struktury druhů podle rolí
- Předávání dokumentů mezi účastníky procesů pomocí databáze – přenos zpráv přístupu k dokumentů na data
Majetek
- Evidence majetku – Pasport a hierarchie ploch a zařízení, provozní kniha objektů, výkresy a mapové podklady, fotky, souhrnné informace
- Termínové plánování
- Evidence provedení pravidelných činností
- Centrální úložiště pro revizní zprávy a výsledky kontrol
- Dokumentace
- Inventarizace majetku
Údržba
- Komplexní správa a údržba budov a technologií
- Evidence technických zařízení
- Sledování záruční doby zařízení
- Provozní knihy zařízení
- Centrální plánování kontrol, prohlídek a revizí
- Sledování nákladů vynaložených na zařízení
- Správa a řízení požadavků na zajištění služeb (oprava, stěhování, nákup)
Energetický management
- Komplexní energetický pasport včetně výkresové dokumentace (např. možnost CAD výkresů včetně vrstev energetických rozvodů, umístění zařízení – kotle, topení apod..)
- Evidence odběrných míst a všech jejích odečtů
- Faktury, smlouvy, vyúčtování
- Klimatická data
- Reporty, predikce
- Plnohodnotná podpora pro ISO 50.001
- Podklady pro energetickou burzu….
- Dálkové odečty (sběr z vlastních nebo integrovaných zařízení pro odečty, napojení na sítě distributorů a jejich portály, ….možnost i realizace HW a SW řešení dálkových odečtů)
Pasport, grafická prezentace dat a pasportu
- Technický pasport:
- Detailní evidence technických zařízení, která jsou ve vlastnictví organizace
- Tisk štítků čárových kódů s evidenčními údaji o technickém zařízení
- Vedení provozní knihy technických zařízení se zápisy o provozních zkouškách, pravidelných kontrolách
- Prostorový pasport:
- Centrální evidence areálů, budov a parcel v jednom datovém uložišti a v jednotné údajové struktuře za použití přístupových práv diferencovaných podle uživatelských rolí a kompetencí (řízený přístup k datům)
- Personální pasport:
- Správa elektronických dokumentů v souvislosti s pracovníky
- Umístění pracovníka, svěřené předměty a zařízení
- Grafická prezentace dat:
- Prohlížení výkresové dokumentace a mapových podkladů
- Možnost práce s vrstvami pro vytváření tematických zobrazení (zařízení, personál)